уторак, 4. мај 2010.

''Vuk i tri praseta'' na plaži

Sav potreban materijal je bio tu, samo smo se rastrčali da ga sakupimo (ustvari, više ja nego klinci, ali dobro): punu šaku neke čudne suve trave (slama), grančice i komade drveta i malo veće kamenčiće (za kuću od cigala).
Na četiri pljosnata kamena sam markerom, kojim inače ocenjujem testove, i pojma nemam otkud u M'ovom rancu, nacrtala likove prasića i vuka.
Okupila sam dečurliju (tu su bili M i njegova sestra od strica), pa je predstava mogla da počne. Posle su se sami igrali kamenčićima, ja sam malo pomagala sa tokom priče, a evo u slikama kako M prepričava Priču o tri praseta:


U mojoj interpretaciji vuk je pobegao u šumu, ali kako nismo imali očiglednu šumu, M je tekst malo adaptirao, pa se u njegovoj izvedbi vuk sakrije u pesak :D.

Prijatan dan!

5 коментара:

  1. fantasticno. Bravo za malog pripovedaca.

    ОдговориИзбриши
  2. Ovo je jedna od najslađih predstava koju sam videla do sad! Preslatko, medeno, kao i vi!

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala Milice!
    Ninocka, hvala, secam se jedne u vasem izvodjenju koja me je oborila sa nogu, sve od lutkica do scenografije;)

    ОдговориИзбриши
  4. Fantastično!Hana obožava tu priču!Ona uzme knjigicu Bambi i s likovima iz Bambija priča Tri praščića! Vuk je puhao i puuuuhao i kuću otpuhao!

    ОдговориИзбриши
  5. Ha, preslatki su kad sami nesto kao citaju, zar ne ;)

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails