уторак, 18. мај 2010.

Jadni Čiča Gliša

Ideju za ovu igru sam videla na blogu Momtesori. Mislim da je prikladnija za dečicu od 2 i po, pa nadalje, ali M se, svejedno, fino zabavio.
Igra je jednostavna. Na Momtessori blogu su koristili kupljene kartice, ali mislim da i u uradi-sam varijanti odlično ispadaju. Ako imate više umetničkog dara, na jednom parčetu papira nacrtajte figuru dečaka ili devojčice. Ako, ne, onda kao ja nacrtajte Čiča Glišu. Meni je ovaj metod bio i zgodniji jer je M sedeo pored mene dok sam crtala, i mislim da bi izgubio strpljenje da sam crtala detaljnije crteže.
Uključite one delove tela koje želite. M'u teže ide delovi kao što su koleno, lakat i rame. Ostali su OK.
Na svakoj sledećoj slici izostavite neki deo tela i recite nešto kao ''Vidi, jadni Čiča-Gliša nema-''  i sačekajte da vidite da li će dete uspeti da pronađe deo koji nedostaje. Pošto je M još mali, ja sam mu prvo za svaki crtež rekla šta nedostaje i pokazala mu gde taj deo treba da bude. Posle je M probao sam da pronađe šta nedostaje na crtežima  i uglavnom se dobro snašao.
Fino smo se zabavili, odigrali igricu više puta, i potrošili bar pola sata vremena.
Crteže sačuvali za naredni kišni dan :)

Prijatan dan!

Нема коментара:

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails