недеља, 3. јануар 2010.

Uradi sam slagalica


Pošto kod nas nema slagalica sa prostim oblicima, a posebno ne ovakvih koje prate Montezori metod, bila sam presrećna kad sam ovaj način izrade od običnog kartona u uradi-sam varijanti pronašla na blogu Montessori Beginnings.
Mislila sam da će mi krugovi biti problem, a ustvari mnogo veći problem su mi napravili kvadrati. Naravno, nikakvog problema ne bi bilo da sam ceo šablon lepo uradila na kompjuteru, pa prenela na papir, ali kako kod kuće nemam štampač, a kad nešto naumim da napravim to mora sad i odmah, sve sam odradila lenjirima, na staromodan način. Uradila sam krugove i kvadrate, ali kod trouglova sam odustala, ipak mi matematika nije jača strana :).
M je već nekoliko puta odradio obe slagalice, ova sa krugovima mu je laka, nju brzo završi, kvadrati su malo veći izazov, ali ne nerešiv. Bitno je da mu se dopadaju, a ako neko nekad poželi da ovakvu slagalicu napravi svom detetu, moj savet je budite pametni, kompjuteri su zakon!

Нема коментара:

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails