четвртак, 28. јануар 2010.

Kako smo proveli ovaj hladni januar

Uglavnom u kući, naravno. Ali zato je M imao puno prilika za učenje novih stari. Naučio je da napravi ''crva'' od testa, da stavlja cveće, tj. visibabe koje smo zajedno brali skoro svakodnevno, u vodu. Počeo je da slaže slagalice od više delova, a ovu na slici sam ja napravila od jedne čestitke u obliku cveta. Malo je nezgodnog oblika, ali kako sam na svakoj stranici isekla žljebove u raznim oblicima, M se uglavnom time rukovodi.
Ono što ga najviše zanima u poslednje vreme, i u čemu provodi najviše vremena, je igra sa raznim figuricama ljudi, životinja i, naravno, vozila, koji međusobno razgovaraju i nalaze se u raznim životnim situacijama. Nekad mu se i ja pridružim u igri, mada je njegov tata pravi majstor za ovu vrstu igre, i zaista uživam da ih gledam kada se igraju.
Iskoristila sam tu njegovu ljubav prema ovakvoj vrsti igre, pa smo se pre neki dan igrali ''priprema za spavanje, sa pranjem zuba'' jer je to ono oko čega se svako veče naročito mučimo :). Prvo sam ja ispričala celu priču: jedna lutkica se žali da joj se spava, pa je onda tata i mama okupaju, obrišu peškirom (parče papirnog ubrusa), OPERU ZUBE, ušuškaju je u krevet (komad korpice za jaja prko kojeg je prebačena moja marama) i čitaju priču o dečaku M koji ide na spavanje. Posle dva puta ponovljene čitave scene, on je samoinicijativno sve ponovio, naravno, sa puno manje teksta ;), ali ono što je najbolje u svemu je što priču, tj. redosled radnji u priči, ponavljmo pred njegov odlazak na spavanje, pa je i pranje zuba postalo normalni, prihvaćeni deo svega toga. Mislim da je priča uspela, jeeeee!



Dosta je crtao, napravili smo ove ovčice od kuglica vate, igrali se sa životinjama, i usput učili koje žive u vodi a koje na kopnu, i koristili svaki sunčev zrak da izađemo napolje i uberemo po koji rani cvet, M je pomagao da isečem voće za užinu, na taj način je jeo i kivi koji inače ne voli. Izmislio je i novu igru, složi kocke u visoku kulu, a onda ide oko njih i peva ''Širi, širi, vezeni peškiri'', pesmu koju ga je naučio od seke od strica. Na kraju pesme, na reči ''Okreni se.... ti!'' sruši sve kocke, pa onda seve ispočetka.



pozdrav svima!

Нема коментара:

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails