петак, 15. јануар 2010.

Umetnici smo - NAJBOLJI!


U zadnje vreme M ne voli finger paint. Gospodinu smeta da su mu ruke uprljane i istog momenta kad ih zamoči u boju počne da kuka: ''čisti, čisti''. To je bio znak da je pravo vreme za nešto ozbiljnije tehnike.
Tako je ove nedelje prvi put slikao četkicom i temperama. Uz to sam provukla i malo mešanja boja. M odlično zna sve boje i sad je ovo zanimljivo. Sipala sam mu plavu i žutu boju, pitala da mi kaže koje su to boje , i čekala da se izmešaju na papiru. Onda sam ga pitala koja je to boja, a on je onako, začuđeno, rekao: ''Zejena''. Sad stalno ponavlja da plava i žuta prave zelenu i pokazuje na ovaj svoj rad koji stoji na zidu, ali nisam sigurna koliko sve to razume, a koliko je naučio napamet, kao pesmicu.
Ali, najviše ga je fascinirala četkica, pa kad je završio sa slikom, dala sam mu četkicu i malo vode u šoljici, i on se zabavljao skoro 20 minuta slikajući vodom, četkicom i prstima, po novinama. To je bila izuzetna prilika da se bar malo zabavi sa vodom, prilično se uželeo od letos.


Crtao je i kredama u  boji po crnom papiru.

5 коментара:

  1. Fantasticni ste. Mi tek sto smo probali fingerpainting, za cetkicu ima vremena. Nista, citamo vas, pa polako isprobavamo svasta. (sa zakasnjenjem od godinu dana). Ala cemo da se naradimo letos (kad mama bude na odmoru).
    Inace, posto mama nikako da kupi ekspandirani pirinac, juce je dobio kesu obicnog i divno je posluzila umesto peska (moze da sluzi i za crtanje, ali to drugom prilikom kad budem mogla da se ukljucim). Ovako nam je kupio ceo sat za jutarnju kaficu na miru.

    ОдговориИзбриши
  2. Jedva čekam da čujem tu ideju sa pirinčem. Bravo za igranje i zabavu!

    ОдговориИзбриши
  3. Ma, ideja je kombinacija dve tvoje. Izvukao mi je plehove iz sporeta, pa sam se setila. Sitan pirinac sam sipala u pleh (nikako da kupimo ekspandirani, ali nema veze, deluje i ovaj). Mogli smo da crtamo kao u pesku, ali me je mrzelo da se ukljucujem, pa je dobio casice (one za uklapanje po velicini su mi bile pri ruci) i presipao je pirinac u pleh sa modlicama (njegova odluka). Kad je krenulo da dosadjuje, dogurali smo kiper, nekoliko plasticnih posuda i jednu kasiku, pa je nastavio glupiranje. Igrao se na laminatu, pa je prosipao pirinac iz ruke. Lom se lako sredjuje, sve sam prikupila velikom slikovnicom. Za minut.

    ОдговориИзбриши
  4. super. mi smo pisali po palenti :)a, sto se tice pirinca, mogucnosti su neogranicene. i, da, i ja koristim obican pirinac, samo obojen. mislim da bi ekspandirani leteo na sve strane, laksi je, pa je samim tim tezi za rukovanje

    ОдговориИзбриши
  5. Eto, nisam pazljivo pratila, mene su boje asocirale na ekspandirani bojeni. Nista, nas nije obojen, a i ne mora, odlican je i ovako.

    Za sada je na podu a playdoug i bojenje obavljamo u stolici za hranjenje. Cim dostigne potrebnu visinu za stolicicu i sto (koje je dobio za rodjendan a nikako da poraste), prelazimo na ozbiljno kuvanje. Prvi su kolaci i testa, a kasnije ceo rucak. Moja mama je ovako animirala mog brata. Od njega nije postao nikakav kuvar, ali je bilo lepo i tiho dok je trajalo.

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails