уторак, 5. јануар 2010.

Od svega pomalo, najviše fine motorike

Ovo su neke od aktivnosti kojima smo se poslužili zadnju nedelju-dve.

Sleva na desno:
-u glavnoj ulozi Sneško Belić u raznim bojama, kojima treba pridružiti odgovarajuće šepire. Napravila sam ih na isti način kao ove kišobrančiće, ali kako je sad zima,kišobrančići više nisu u modi. Ova igrica nam stoji zakačena za frižider sa ostalim mnogobrojnim magnetima i M se time zabavlja dok mi pravi društvo u kuhinji. Sledeći u ovoj seriji će biti magneti sa prolećnom tematikom, ali u kombinaciji dve boje, jer je ovo postalo previše lako.
-M se igrao sa domaćim plejdom i čačkalicama, a onda sam mu dala teglicu od začina pa se neko vreme zabavljao ubacujući čačkalice kroz otvore na vrhu tegle
-M je naučio da ljušti mandarinu, jako mu se sviđa, tako da je postao zvanični ljuštač mandarina u našoj kući :)
-setili smo se kutije sa pirinčem, tako da je prosto presipanje pirinča kašikom i činijicama ponovo bilo veliki hit.
-baloni koji su služili kao novogodišnja dekoracija su počeli da se izduvavaju jedan po jedan, tako da sam ih iskoristila da napravim ovu zanimljivu igricu koja je nenadano bila odlična zabava za celu porodicu. M i ja smo zajedno u balone sipali kamenčiće, pasulj i pirinač, onda sam ih ja blago naduvala, a M je pogađao po zvuku šta se nalazi u kom balonu. Razgovarali smo o zvukovima koji nastaju kada protrese određeni balon, da li zvecka, šušti, ..., ali svima nam se najviše svideo ovećaj u ruci, dok opipavate šta je u balonu. Super zabavno, super za izoštravanje čula sluha. Na slici ndostaje balon sa pirinčem koji je pukao malo pre nego što sam se setila da napravim fotografiju.
-M je otkrio lepak i savladao korišćenje lepka u stiku. Sad često traži da mu dam da lepi. Spremila sam gomilu isečenih slika iz časopisa i on ih lepi na papir. Uz put naglas komentariše ceo proces, kao da se preslišava da nešto ne zaboravi: Okeni, namazi, zajepi!  Presmešan je kad to radi :P

Pozdrav i srećan Božić svima, uživajte u prazniku!

Нема коментара:

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails