четвртак, 1. јул 2010.

Porodica slonova



Jeste li pravili ovakve slonove kao klinci? Ja jesam, i pre neki dan sam ih se odjednom setila, iscrtala na kartonu, M ih je ''obojio'', isekla sam ih, probušila rupe za surle, i nekoliko dana ih je donosio da se igramo porodice slonova. On je, inače, u fazonu da nas kad god je to moguće, drži na okupu, pa mu se ideja tate, mame i sina slona jako svidela.
Igrali smo se sa njima tako što smo bukvalno ponavljali svakodnevne scene iz našeg života: beba slon ide na spavanje, bebu slona kupaju, igraju se žmurke...
Još da dodam da mislim da su ovakve figurice, marionete, lutke generalno, odlične da se deca podstaknu da razgovaraju sa odraslima, jer deca su često stidljiva u situacijama kad ih odrasli, pogotovu manje poznati, nešto pitaju, a uglavnom nemaju problema da razgovaraju sa lutkicama. M i ja smo se često igrali na ovaj način, i, ne znam da li zbog toga, ali M je jedno prilično pričljivo dete ;).

3 коментара:

  1. Što je slatko :D Nisam ni viđala takve sloniće :D

    ОдговориИзбриши
  2. Super su zato sto i male ruke mogu njima da upravljaju.

    ОдговориИзбриши
  3. Pričljiv!? Na mamu. :)

    http://www.youtube.com/watch?v=8ZvpPUnMyeY **

    :)))

    ** Ranka kaže da samo ovo sutvari ja, iz mlađih dana :D

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails