уторак, 13. јул 2010.

Umetnost u tople dane



M je opet u fazi kad uživa u samostalnoj igri, a uživam i ja :). Uz to, puno vremena provodimo napolju, a samo ove nedelje smo čak tri puta bili na moru! Ustvari, M i njegov tata su upravo sada na plaži, a ja sam ostala kod kuće da uživam u par sati potpunog mira :P .
Usput, po malo stvaramo umetnost!
Napravili smo ogrlicu od testenine, koju je M obojio temperom, pa smo ih kad se boja osušila nanizali na  pertlu.
M se najviše sviđa slikanje raznoraznim pečatima. Najviše mu se svideo ''puž'', pa smo ovo ponovili više puta To su, ustvari, dva Trulex sunđera, preklopljena tako da jedan viri pola centimetra ispred drugog i zamotana u rolnu. Ovo sam prvi put videla prilično davno na blogu The Adventures of Bear. A slika naših sunđera zamotanih jedan preko drugog nalazi se na vrhu kolaža u sredini. M je čak je i jednu rođendansku čestitku ukrasio ovim pužićima.
Od komadića raznobojnih papira M je napravio ovu dugu koju smo okačili iznad njegovog kreveta u spavaćoj sobi. Radio ju je iz dva navrata, ipak je bilo peviše komadića da bi je završio odjednom. Ideja za ovo je sa bloga No Time For Flash Cards, ali direktan link ne mogu da nađem. Ja sam na komadu kartona iscrtala polukružne linije u bojama duge, M mi je pomogao da na njih nanesem lepak, a onda je zalepio komadiće na odgovarajuće linije. Radio je ovo vrlo temeljno, pažljivo birajući gde će koji komadić da zalepi. Kad se lepak osušio, isekla sam dugu, probušila rupu na vrhu, i provukla komad konca kroz nju, pa smo je okačili na zid. Mislim da nam sad fale par oblaka i nekoliko kapi kiše, da upotpunimo scenu. Možda neko ima ideju...?
Od svih zamena za četkicu najviše mu se svidelo slikanje štapićima za uši. I boje su nekako kao da je slikao vodenim bojama.
Pravio je i otiske autića koji sam ja urezala u krompiru. A, kao što se da primetiti, boje koje mu se najviše sviđaju su zelena i plava, i njih uvek traži.
Na zadnjoj slici je slikanje džakom od krompira, verovali ili ne, i bilo je super interesantno, iako je M sve vreme slikao u krug u krug u krug, pa su na kraju boje došle otpuno pomešane.

Prijatan dan!

Нема коментара:

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails