четвртак, 15. јул 2010.

Finger paint u kesi i potraga za morskim stanovnicima


Ovu igru sam prvi put videla davno na Let's Explore blogu. Naime, u jednu kesu sa patent zatvaračem se sipa obična boja ili finger paint, kesa se dobro zatvori, čak je možete zalepiti sa nečim da je klinci ne bi otvorili, zalepite je za sto lepljivom trakom i preko nje se crta prstićima ili štapićima za uši.
Odlično senzorno iskustvo, a za one koji tek uče da pišu, može da posluži kao vežba pisnja slova i brojeva.
E, sad, prvo, kesa koju sam ja koristila je kesa u kojoj su došle neke M'ove majice, i imala je nalepnicu koja nikako nije mogla da se makne. Ali, nema veze. Ne znam da li se kod nas mogu kupiti ovakve kese, ali znam da dosta dečije garderobe, gaćice, majice, bodići, dolaze u ovakvim kesicama.
Onda sam skuvala boju za prstiće po onom starom receptu, ali sam onda otkrila da nemam boje za kolače, pa sam u smesu stavila plavu temperu. Boja je došla nekako previše prozirna i slaba. Mislim da je to razlog što M nije baš bio oduševljen. Izgledalo je prilično bledunjavo i linije su se jedva nazirale, čak i pošto sam dodala beli papir ispod kese. Evo kako je izgledalo:


Crtao je malo prstima, malo sam mu pisala slova, a onda je interesovanje prošlo.
A, onda sam se setila da ispod kese dodam neki šareni papir. Našla sam ukrasni papir sa morskim motivima(čuvam svaki komadić sa svakog poklona, hi, hi). M'ov zadatak je bio da skloni boju prstićima sa detalja koji je želeo da vidi. Pošto mu je ovo bilo teško samo prstićima, dala sam mu običnu drvenu kocku, i... šta da vam kažem, potraga za krabama, morskim konjićima, ribicama je toliko dugo trajala, da je i večera kasnila čitav sat!
Sutradan sam promenila papir ispod kese, i sve opet nanovo!
Probajte! Garantujem bar pola sata mira ;D.

Prijatan dan!

2 коментара:

  1. Hanu su počeli zanimati brojevi.Mi ih ispisujemo na vratima tuš kabine za vrijeme tuširanja,al ovo bi moglo koristiti u izbjegavanju televizora u ovim vrelim danima kad se ne može van.Hvala na ideji!

    ОдговориИзбриши
  2. Brojevi i slova se najbolje i vide. Slozeniji crtezi ne bas.

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails