уторак, 30. март 2010.

Superjednostavna uskršnja jaja od kartona



Ovakva jaja mogu da prave deca od najranijeg uzrasta, kada počnu da se igraju bojom za prstiće. Htela sam uskršnju dekoraciju za sto, koju bi M mogao sa lakoćom da izvede do kraja, koja će nas čekati kad se vratimo iz posete rodbini u Srbiji. Nećemo bojiti jaja, jer nećemo biti tu, tako da je ovo fina zamena za dragoceno iskustvo učestvovanja u bojenju jaja.
Pripremite: jaja izrezana od belog kartona (ja sam koristila kutije od žitarica), papir za pečenje, fingerpaint, stare novine.
Napravite fingerpaint. Recept koji ja koristim je: u 3 šolje ključale vode umešaiti pola šolje gustina rastvorenog sa malo vode. Vratiti na šporet i, uz neprekidno mešanje, kuvati još minut-dva. U masu, po Škrabalicinoj preporuci dodam malo izrendanog sapuna, podelim masu u šolje i u svaku dodam malo prehrambene boje. Ostavite da se prohladi. Na ovom istom linku ćete naći još nekoliko recepata koje Škrabalica nudi.
Na radnu površinu zalepite veliki komad papira za pečenje, jer on manje upija boju, običan papir se raspada. Dodate fingerpaint, ili pustite dete da samo zahvata boju iz posuda, i pustite ga da luduje.
Kada ste zadovoljni dobijenim šarama, dodate detetu jaja koja ono pritisne belom stranom na boju da bi se šare preslikale, ili i njih prosto ukrasi prstićima.
Ostavite jaja da se osuše.
Poređate ih u neku lepu korpicu, sa malo veštačke trave.

I ja i M smo oduševljeni rezultatima.

Želim vam da praznike provedete što lepše!
Prijatan dan!


Нема коментара:

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails