понедељак, 29. март 2010.

Kraj marta



Pa da sumiramo: mart nam je doneo proleće i divno vreme, koje smo maksimalno koristili da što više budemo napolju. Igrali smo se i nekih novih igara, ali ni stare nismo zaboravili :)
Evo nekih, za nas, novih aktivnosti na slikama. M je slikao automobilčićima umočenim u braon temperu, i tako ostavljao ''blatnjave'' tragove na papiru. Bio je mnoooogo zadovoljan svojim delom. U celu stvar je uključio i jednog slona, pa je i on ostavio svoje blatnjave tragove po slici.
Slikao je i sa maslačcima umočenim u temperu, po ideji sa bloga Ramblings of a Crazy Woman. Toliko ih je u našem dvorištu i M ih neprestano bere kidajući im samo glave, da je ovo bila idealna aktivnost kako bi se iskoristili.
Igrali smo se i potrage za predmetima iz prirode, koje je M spajao sa njihovim crtežima (moje delo).
Koristili smo i kartice za učenje boja i oblika na engleskom, koje sam ja jednom davno, davno kupila spremajući se za karijeru profesora i rad sa malom decom. Na kraju, sa decom još uvek nisam imala čast da radim, ali smo zato kartice iskoristili za pričanje priča. M mi dodaje jednu po jednu karticu na kojima su prikazani razni predmeti, a ja pričam priču. Čak je u jednom momentu sam spojio par kartica i rakao da ''devojčica popravlja kombi'' :D. Ideja odavde.
A, na zadnjoj slici je ono što ja najviše volim: kad M sam smisli igricu koja se zasniva na onome što zajedno radimo. Spustila sam mu žicu za veš da kači štipaljke, što je jedno vreme i radio, a onda je sve štipaljke sortirao u grupice po boji.
Eto par ideja. Sad se spremamo za Uskrs.

Prijatan dan!

Нема коментара:

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails