понедељак, 8. март 2010.

Za 8. mart

Srećan 8. mart, devojke!
Za babu i baku smo spremili iznenađenje u vidu čestitki. M je dobio instrukciju da ćemo da pravimo leptire za babu i baku, inače mu obično dam papir, četkice i bojice, pokažem mu kako se šta koristi, posebno ako uvodimo neko novo sredstvo za crtanje (npr. sunđer, pečate od šargarepe...) i pustim ga da radi šta hoće sa tim.
Ovaj put sam se malo više mešala u njegov stvaralački proces. Dlanovima zamočenim u temperu sam napravila njegove otiske na karticama, u obliku leptirovih krila, a onda je on rešio da ih ''doradi'' prstima. Uh, pa, dobro. Babama će se verovatno svideti taj lični pečat.
Onda sam mu pokazala kako da ostavlja tačke boje prstićima. Taj deo mu se veoma svideo, i napravio je tufne samo u okviru krila leptira, iako sam ja očekivala da će ih biti svuda sem na mestu na kom su trebale da budu. Na kraju sam ja, njegovim prstićem umočenim u crnu boji nacrtala telo leptira.
I, eto naše, polu-dirigovane umetničke česitke.


Kako interesovanje za tačkanje papira prstima nije opadalo, umetnik je dobio još boje, vodu, četkice i napravio još par radova, od kojih se jedan, od silne upotrebe vode, potpuno istanjio i raspao. U jednom delu tog rada je uspeo da stvori takvu mešavinu boja, da mi je bilo žao da ga bacim, pa sam po savetu mnogih mama blogera rešila da iskoristim crtež kao dekoraciju i napravila sam ovo:



Ptičicu sam izrezala na običnom papiru za štampač i iza nje zalepila M'ovu sliku. Baš se fino uklopila na polici sa knjigama.

Prijatan dan!

Нема коментара:

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails