уторак, 20. април 2010.

Kako reciklirati stari Top Gear :)



Ovaj stari broj britanskog Top Gear časopisa nam je prošle nedelje doneo sate zabave. M jako voli sva vozila, i u zadnje vreme je počeo da zapitkuje kako se koji automobil zove, tako da već zna nazive naših. Zato je prvo duuuugo čitao novinu, gledali smo slike zajedno, i ja i M'ov tata smo prošli kroz torturu beskrajnog niza istog pitanja : ''Kako se zove ovaj? A ovaj? A ovaj?...''
Onda je tražio da mu isečem neke slike. On je birao ja sam sekla, pa ih je onda lepio i pravio kolaže. Jedan deo neizlepljenih slika sam prebrala, odvojila one koji se mogu slagati po veličini, pa je M onda složio od najmanjeg do največeg jedan niz sivih i jedan niz crvenih automobila. Ovu igricu smo ponavljali svakoga dana po nekoliko puta.
Uveče, kad je M legao, isekla sam po tri minijaturne sličice od svake boje automobila iz kataloga koji se nalazi na kraju časopisa. Kad se ujutru probudio, zalepilo ih je u polja odgovarajuće boje. Kasnije je za svaki od ovih minijatura pitao, naravno, koji je to auto, a ja sam naprezala oči pokušavajući da razaznam znak na haubi.
Odlično iskorišćen stari papir. :)
Inače, od svih slika, najdraža mu je velika slika sivog Aston Martina sa zadnje fotografije. Džeremi Klarkson bi bio ponosan! :)

Нема коментара:

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails