уторак, 27. април 2010.

Dugmići za prstiće



Takozvanu button-snake, ili zmiju sa dugmetom, sam viđala na mnogim sajtovima i blogovima. Princip izrade je uglavnom svuda isti; raznobojni komadi fica isečeni u zanimljive oblike i prorezani po sredini  i vrpca, na čiji je jedan kraj prčvršćeno veće dugme, koje se provlači kroz proreze na komadićima filca, koji se onda nižu na vrpcu.
Međutim, kako je u Podgorici hobi materijal nepostojeće roba, filc je veoma teško nabaviti. Već sam razmišljala koga da maltretiram da mi šalje filc iz Beograda, kad na bugarskom sajtu Krokotak, koji je preporučila Ninočka u jednom svom postu, ugledam ovo. Na jednoj od slika je narukvica napravljana od kružića isečenih od truleks krpa. Odmah mi je palo na pamet da iste ove, veoma jeftine, krpe, od kojih par komada uvek imam negde po fijokama, mogu da iskoristim da napravim nizalicu sa dugmetom!
Isekla sam 4 truleks krpe, različitih boja (čak sam iskoristila samo po trećinu od svake krpe) u razne geomatrijske oblike. Po sredini sam ih prorezala makazama. Kako drugu vrpcu, sem debele, satenske, nisam imala, presavila sam je i zašila celom dužinom, a na krajeve dodala jedno veliko dugme i jedno dugavko, valjkasto dugme, jedno od onih za đubretarce.
Znala sam da je ovo preteško za M, jer motorika njegovih ruku još nije razvijena za tako složeno manevrisanje, kao što je zakopčavanje i otkopčavanje dugmića, ali mu se nova igračka toliko svidela da ju je danas par puta donosio da mu pomognem sa nizanjem.

Inače, u fazi je kad mu je nizanje perli jako interesantno, izvlači ih po nekoliko puta dnevno, i igra sa njima potpuno samostalno. Pravi gusenice, ogrlice, koje čak i nosi oko vrata, narukvice... Perle, koje pominjem, su iz Kockice i baš sam zadovoljna njima.

Prijatan dan :)

Нема коментара:

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails