четвртак, 31. мај 2012.

Indijansko pero i cvetna kruna za mamu


Pretpostavljam da je M'ova ljubav prema maskiranju i kostimuranju nešto što deli sa velikim brojem dece. Mada, on najradije nosi kape, a, što mene najviše raduje je to što ne postavlja uslov da maska mora da zaista izgleda kao 'prava'.
Isto tako, voli da ih nosi čak i onda kad se ne igra direktno igre koju maska predstavlja. Juče se na primer loptao u dvorištu sa sve kartonskom krunom na glavi :)


Zato često brzinski sklepamo kape po želji, brzinski, u zavisnosti da li bi da bude gusar, kuvar, princ ili nešto drugo.
Pre nekog vremena je želeo da bude indijanac. Napravili smo zajedno ovu traku sa peruškama koju vrlo rado nosi skoro svakodnevno.
M je prvo obojio komad kartona od kutija od žitarice, malo četkicama, malo samim perima, a kad se boja osušila, isekla sam jednu široku traku i sa unutrašnje strane zalepila kanap, celom dužinom kartona, ostavljajući dugačke krajeve sa obe strane za vezivanje. Dodala sam pera i eto ga indijanski poglavica!


A, kruna za mamu? Da, i mama nekad mora da ima masku, najčešće neku krunu. Ovo je poslednja koju smo napravili. M je isekao krunu od papirne kese po prethodno iscrtanim linijama, zatim sam sa prednje strane dodala dvostruku lepljivu traku po kojoj je M zalepio lišće i cveće iz dvorišta.
Naravno, onda je poželeo da i sam ima jednu, pa je tako napravio dve krune od cveća. Ideja za krune sa bloga The Artful Parent.

Нема коментара:

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails