среда, 15. септембар 2010.

Kolaž od lišća



M i ja smo jutros razgovarali o letu i jeseni. Mislim da je tek sada postao svestan promena u prirodi izazvanih smenom godišnjih doba. Primetio je da je hladnije, da je bazen spakovan za sledeću godinu ( mada, glavni razlog za to je prst koji još zaceljuje). Ja sam mu skrenula pažnju na promene u krošnjama drveća, a onda smo zajedno krenuli da sakupljamo ono malo opalog jesenjeg lišća što se moglo naći u dvorištu.
Prvo je M na komadu papira iscrtao moju i svoju ruku. Ove linije treba da predstavljaju drvo i grane. Izabrao je drvene bojice, tako da se linije baš i ne vide na braon papiru. Možda su markeri bili bolje rešenje. Ili možete iskoristiti deju viđenu na mnogim blogovima, pa ruku svog mališana obojiti braon bojom, a onda napraviti otisak šake i ruke na papiru i tako napraviti stablo i krošnju. Meni se ova ideja manje sviđa, jer nekako ograničava detetovo učešće u procesu stvaranja.
Zatim je M zalepio suve, žute listiće na drvo sa leve strane, a zelene listiće na drvo sa desne strane. Sa zelenim listićima sam morala da mu pomognem, jer je trebalo stavili značajnu količinu lepka na jedno mesto da bi se tvrdoglavi listići eukaliptusa zalepili.
Iako se grane slabo vide, sviđa mi se kako se ''grane'' povijaju, kao na vetru, a dva ''drveta'', malo i veliko se dodiruju krošnjama u sredini. ;)
Ova ideja se još može razraditi, neka starija deca bi možda bila inspirisana da od grančica, lišća, kore drveta naprave čitav jesenji pejzaž.

Prijatan dan.

2 коментара:

  1. Super su drvca! Mi se danas spremamo prošvrljati pod drvećem kestenja da vidimo jel pao koji kesten pa da se s njima malo igramo.Kod Škrabalice puuuuuno novih ideja :-)

    ОдговориИзбриши
  2. verovali ili ne, od kad sam u Podgorici, nisam uspela ni jedno drvo kestena da lociram. Zato kesten dovlacimo kad god idemo u Srbiju kod mojih.
    lepo provod u prirodi!
    sad da skoknem do Skrabalice!

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails