субота, 1. август 2009.

Mehurići svuda oko nas!




Cela prošla nedelja je prošla u znaku mehurića od sapunice, kružića i balončića. M je oduševljen i mogao bi po celi dan da trčka po kući pokušavajući da uhvati mehuriće od sapunice, ali bojim se da bi mu se mama onesvestila usled gubitka kiseonika :)


Onda sam mu dala flaše od vode sa malo obojeme tečnosti za suđe, pa se zadovoljio sa mućkanjem flaša i gledanjem balončića koje proizvede.

M, inače, i krugove i lopte i balone i mehuriće, sve zove ''baba'', tako da su nam ovih dana kuća, a i uši, odjekivali sa ''baba'', ''baba''.


M još uvek nije zainteresovan za crtanje ( sem ako se u to ne računa razmazivanje hrane rukama po stolu, mada mu i ja ponekad u tome udovoljavam, pa mu dam po malo obojenog jogurta da maže) tako da sam to iskoristila da uvedemo lepljenje. Isekla sam krugove od srebrnog svetlucavog papira, sa ukrasne kese, pa smo ih M i ja zajedno lepili na papir. Kasnije sam taj papir zalepila za zid, pa je sam odlepljivao i pokušavao ponovo da zalepi kružiće.


Ali, dosta vremena smo proveli i napolju, išli smo do mora, a ove nedelje sam otkrila da Morača ima puno malih slatkih plažica, na kojima se može potražiti osveženje tokom podgoričkih paklenih dana. Kupanje, naravno, ne dolazi u obzir, Morača je poznata po svojoj hladnoj vodi, ali je zato pesak na obali prava stvar. A, tu je i kvašenje nožica, gledanje riba i žaba...


Uživancija!







Нема коментара:

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails