субота, 8. август 2009.

Naših ponosnih 407 dana!

U nedelji dojenja, M je odlučio da više ništa neće da ima sa maminim mlekom. Time se završava naša priča o dojenju, ja sam po malo tužna, ali i zadovoljna što se sve završilo na njegovu inicijativu, bez suza, tugovanja, moljakanja.
Moja beba je sad dečak!

I da sad ne rastežem priču o tome koliko je dojenje značajno, mnogi stručniji i pametniji od mene su već toliko pisali na tu temu, samo ću preporučiti par sajtova koji su mi prilično pomogli u toku ove naše divne avanture:

http://www.kellymom.com/
http://babyandchild.blogspot.com/

1 коментар:

  1. Evo,tek sam sad vidjela ovaj tvoj prošlogodišnji post i ne mogu ništa ne napisati.I ja imam četvorku u svom stažu,ali u godini : 4 godine 5 mj i 10 dana!I kolko god me mnogi špotali,ne žalim ni za jednim trnutkom.To je nešto što apsolutno nitko nije dijelio s mojim djetetom ,što sam joj samo ja mogla dati i u čemu smo obje uživale u svakom trenutku.I kod nas je završilo spontano i jednostavno i makar je već odavno velika,sada više nije dojenče :-) !

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails