недеља, 22. април 2012.

Za Dan Zemlje marioneta Dinosaurus


Povodom svetskog Dana Planete, M i ja smo napravili jednu igračku skoro potpuno od ostataka i stvari predviđenih za bacanje. Predložila sam da napravimo marionetu, pitala M da predloži neku životinju, a on je, kao što bi 99% dece reklo, rekao dinosaurus :)


Prvo sam tubu od ubrusa izrezala na dva dela, gde nam je jedan poslužio kao glava, a drugi za telo dinosaurusa. M ih je obojio u boju po izboru, tj u narandžastu. dala sam mu i jedan koman kartona od kutije od žitarica da oboji, a od tog kartona smo posle izrezali rep.

Onda sam prednji deo glave zaheftala, M je docrtao oči i usta (sa zubima, razume se), probušila rupe kroz koje smo provukli kanap, dva za noge, na kraju kojih smo dodali čepove od flašica od potrošene boje, jedan za vrat, i još malo za pokretanje marionete. Rep smo takođe zaheftali.

Od ostataka ljubičastog hamera smo napravili bodlje na vratu, a od komada čupave žice, ruke.

Još jednu tubu od ubrusa sam iskoristila da napravim ručku za pokretanje dinosaurusa.

M je prilično zadovoljan, iako više liči na noja nego na T-Rexa.


A, za sutra najavljujem izveštaj sa radionice koja je u subotu uspešno protekla u okviru Dječijeg proljećnog vikenda. Festival se i danas nastavlja, svratićemo da vidimo kakve nas još radionice tamo čekaju.

Нема коментара:

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails