понедељак, 23. април 2012.

Sa subotnje radionice


Baš smo se lepo proveli u subotu na radionici. Ja bar, a čujem i od ostalih da im je bilo zabavno, da su klinci tražili opet da dođu, da su se mnogi recepti za pripremu materijala razmenili.
To je i bio cilj radionice, tako da mogu da zaključim da je uspela. Žarko Stanišić.... šta bismo bez njega, deca ga prosto obožavaju. Žarko, hvala, hvala!



Najviše interesovanja, i dece i roditelja, je bilo za domaće testo za igru. Koristila sam Škrabalicin recept, napravila šest tura plejda, ali sam definitivno mogla još neku turu napraviti. Oblikovali su ga, pravili dvodimenzionalne crteže uz pomoć testa, ubadali u njega slamčice i testeninu.


Zanimljiva je bila i obojena testenina i izgrebani crteži, ali i origami lutkice za prstiće.

Za sve ove aktivnosti sam bila pripremila postere koji su služili da roditelje informišu o postupcima pravljenja materijala za igru. Ako vam se dopadaju, slobodno ih sačuvajte na svoj računar. Kliknte na sliku, otvoriće se mnogo veća, pa je sačuvajte na svom kompjuteru.

izgrebani crteži kao na http://mamenakafepauzi.blogspot.com/2012/04/izgrebani-crtezi-i-slike-iznenaenja.html
 Evo delića atmosfere, a i linka na tekst o radionici na Roditelji.me.


5 коментара:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails