понедељак, 19. септембар 2011.

Namotavanje kanapa




Ako se pitate da li je ovo teren za obuku specijalnih agenata, nije! :)
Ovo  je zanimljiva vežbica za vredne dečije ruke: namotavanje kanapa na kalem, kojim se vežba koordinacija leve i desne ruke.

Here's a nice, short activity for developing bilateral coordination of both hands; winding the thread onto a spool. 



Jedan kraj kanapa sam zavezala za M'ovu omiljenu igračku koju sam sakrila ispod pokrivača na krevetu. Kanap sam na cik-cak rastegla preko M'ove sobe i pozvala ga da, namotavajući kanap na kalem, otkrije koji ga drugar čeka na kraju kanapa. Pokazala sam mu kako se kanap namotava i M je krenuo!

I attached one end of the tread to M's favourite toy, and hid it under his pillow. Then, I stretched the rest of the thread all around the room. His task was to get to his ''surprise'' by winding the thread onto a spool.

Ovo može biti i aktivnost za napolje, mi smo i tu varijantu već isprobali. Dodala sam i prepreke u vidu provlačenja ispod baštenskih stolica, praćenja kanapa preko tobogana... Za trogodišnjeg M je ovo bio prevelik izazov, ali njegova šestogodišnja sestra od strica je uživala.

This is also a great outdoors activity. You can even use some obstacles, such as following the thread around the trees, up and down the slide, under chairs... It's too demanding for a three-year old, but M's six-year old cousin really enjoyed it.

Нема коментара:

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails