среда, 9. март 2011.

Znaci proleća - besplatan download



Skrolovati za download.
Scroll down to download.

Mislim da nema dana ove zime kojeg M i ja nismo napolju proveli bar 15 minuta. Postali smo poznati u komšiluku po tome što M i po vetru i zimi vozi biciklu po kraju (komšije verovatno misle da sam luda majka (: ).
Ipak, ja sam veoma srećna što M toliko uživa u igri napolju, i zadovoljna što imamo ogromno dvorište u kom može da istražuje i uživa.

M loves playing outside, and exploring our backyard, and I'm really happy about it.
Spring has already arrived here in Podgorica, and M is, for first time in his life, fully aware of changes that are happening in the nature.

Proleće je sve bliže, može se reći i da je već stiglo, bar ovde kod nas.  Prve visibabe su nas obradovale daleko u decembru, a drveće je uveliko počelo da cveta. Takođe, M je po prvi put postao svestan smene godišnjih doba koja se dešava oko njega.

That's why I made this nature scavenger hunt, using mostly photos taken during our walks. M and I walked around our neighborhood, trying to find all the items listed. I talked about the changes we observed: birds nesting, lizards coming out to bathe in the sun, blossoms and first spring flowers emerging...

Zato sam napravila ovu potragu za znacima proleća, koristeći uglavnom fotografije snimljene tokom naših šetnji i par sa interneta. M i ja smo šetali po kraju i pokušavali da nađemo sve sa popisa. Usput sam mu objašnjavala promene koje smo uočili: ptice prave gnezda, gušteri izlaze iz svojih skrovišta da se sunčaju, leptiri, koji su celu zimu proveli učaureni, izlaze iz čaura, na drveću se javljaju pupoljci iz kojih se rađaju cvetovi i mace...
M je bio baš zanet ovom igrom. Jedino, dan je bio vetrovit, pa nismo našli nijednog leptira, na šta je M rekao: ''Kad sretnemo nekog leptira, pozvaću ga kod mene kući da živi, tamo nema vetra.''
Ukoliko vam sviđa ova naša zanimacija, besplatni download vas očekuje ispod.
ZNACI PROLECA

If you like this activity, you can download its English version for free, and use it with your kids.
Signs of Spring

2 коментара:

  1. :) blago vama, vama je prolece stiglo. Kod nas je jos uvek zestok minus ujutru. Ali, igru odlazemo za sledeci mesec, kad zvanicno dodje i kod nas :)

    ОдговориИзбриши
  2. Da, imamo srece sto zivimo u podrucju gde je zima relativno blaga. Ali, zato leto...

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails