среда, 9. јун 2010.

Pravougaonik,kvadrat, krugovi, trapez -------> voz!




Pre nekoliko dana sam od raznobojnog papira isekla razne oblike i pokazala M kako od njih može da napravi bager. Ovaj sa prve slike. M je prvo slagao oblike, pokušavao da od istih oblika napravi i traktor,  a na kraju ih je zalepio i napravio bager (koji meni više liči na tenk, jer je M zeleni kvadratić koji sam ja planirala da bude držač kašike, protumačio kao rotaciono svetlo na kabini, hi, hi :)).
I, taman kad smo završili, M kaže: ''A, sad, vozić!'' Ja se nađem zatečena jer nisam spremila više materijala. Zato sam dohvatila stare novine, na brzinu isekla oblike, i tako je nastao ovaj šarmantni vozić sa donje slike.
M je bio baš zadovoljan rezultatom! A i ja!

4 коментара:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails