субота, 21. јануар 2012.

Čokoladno testo za igru i fabrika čokolade



Ovo testo za igru ima samo jednu manu: ne jede se, a miriše taaaaako primamljivo, mmmm!

Pravi plejdo za ljubitelje čokolade kakav je M.

Što se recepta za testo tiče, na internetu sam našla nekoliko verzija koje uglavnom zahtevaju iste sastojke i sličan postupak izrade, ali sam na kraju recept prilagodila zalihama koje sam imala u kući i testo je ispalo savršeno.
Potrebno je:
250gr brašna
200gr soli
30gr kakao praha
1 1/2 šolja vode
1 kesica limuntusa (limunska kiselina)
1 kašika ulja

U šerpi samešajte sve sastojke i kuvajte na tihoj vatri sve dok se ne formira čvrsto testo. Skinuti sa vatre, ostaviti da se ohladi, pa dobro izgnječiti. Čuvati u zatvorenoj posudi u frižideru. Ukoliko vam se učini da je testo previše tvrdo, prosto dodajte malo vode, ili, obrnuto, ako je previše lepljivo, dodajte brašna. Ovaj savet važi za izradu svih vrsta testa za igru.



M i njegova sestra od strica su bili oduševljeni kad su videli ovu postavku ''fabrike čokolade''. Iznela sam prazne bombonjere, plastične noževe, papirne korpice za kolače, komade aluminijumske folije i modlicu koju sam napravila od kutije od potrošenog kakaa, kojom su vadili čokoladne štanglice.



Uživanje u teksturi i čarobnom mirisu!

A, može da posluži i kao 'zemlja'' na gradilištu, čega se M odmah setio, pa je za sledeću turu igranja sa čokoplejdom doneo svoje mini bagere i ostale mašine.


3 коментара:

  1. Bok!
    Podijelila sam link na ovaj post na mojoj Facebook stranici:
    http://www.facebook.com/pages/Leptir/156893877945

    ОдговориИзбриши
  2. Baš mi Marta pre neko veče tražila da pravimo čokoladni hleb,ja se setila vas i recept je super.Masa je po teksturi čini mi se nešto najsličnije playdough-u jer je malko gumasta.Ali moram da priznam da sam se u jednom trenutku smorila jer dok se nije lepo ukuvalo krenulo je da se lepi za dno šerpe(iako je šporet bio uključen na 1,1 i po max),grudva i bila sam ubeđena da ću sve da bacim u djubre.A onda nam je došao drugar kome iako je objašnjeno da nije za jelo je morao da proba jer tako lepo miriše i onda je bilo suza :-D

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails