понедељак, 12. децембар 2011.

Ukrasi za jelku od vunice



Ovih dana sam u fazi osmišljavanja i realizovanja ideja za novogodišnje ukrase i čestitke koje predlažem i o kojima pišem na mojim drugim angažmanima, u dnevnim novinama i portalu Roditelji.me.
U tu svrhu smo M i ja pravili ukrase za jelku od vunice potopljene u lepak i baš mi je bilo milo što smo ovu ideju mogli zajednički da izvedemo do kraja. M je, naravno, bio oduševljen mogućnošću da ruke dobro zamaže lepkom, a i prilično je zadovoljan krajnjim rezultatom.

M'ovi baloni pre moje intervencije cedjenja viška lepka :)
Koristili smo lepak za drvo koji sam usula u jednu činiju i razredila sa malo vode. Isekla sam duge komade svetloplave i tamnoplave vunice i potopila ih u rastvor lepka. Balone sam naduvala do veličine veće pomorandže i za svaki slučaj ih premazala uljem. Zatim smo M i ja navalili na posao. M je koristio kraće komade vunice koje je obmotavao oko balona, mada moja preporuka je da komadi budu što duži. Još jedna stvar: vunicu obavezno blago ocedite od viška lepka pre nego što je dodate na balon, M je naravno ovaj korak preskakao tako da sam ja to odradila naknadno, što nije dalo baš najbolje rezultate, ali dobro.
Ovako namotanu vunicu smo ostavili da se suši, postavivši balone na stalke od toalet papira. Međutim, imali smo peh sa balonima; vrlo brzo po završetku dva od tri su počela da se izduvavaju, tako da vunica nije imala vremena da se osuši. Na kraju, potpuno se stvrdnula samo vunica oko jednog balona, tako da je samo taj ukras preživeo.
Balon smo prrobušili i izvadili ga, a ukras dodali na našu jelku.


Нема коментара:

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails