среда, 7. децембар 2011.

Novogodišnje čestitke II



Iz mog iskustva, previše je da tražim od M da ponovi neki crtež na više mesta, tako da sam broj čestitki koje smo pravili ograničavala na tri. Takođe, previše je od njega, kao i odvećine njegovih vršnjaka,  očekivati da će aktivno biti uključen u celi proces izrade gde se od njih traži da nešto određeno nacrtaju ili urade, tako da sam ovaj drugi set čestitki uspela da svedem na minimum zahteva.

Pre svega, M je imao priliku da još jednom uživa slikajući prskanjem četkicom, što smo već radili letos, samo napolju. Pod sam prekrila starim novinama, spustila preko komade raznobojnog i običnog papira, i držala palčeve da se boja ne nađe na plafonu nakon ove igre :). M je uživao! Išao je okolo i ''bacao čini čarobnim štapićem'', tj. prskao papire četkicom umočenom u boju.


Kasnije sam iz tako oslikanih papira isekla krugove različitih veličina, a M ih je zalepio na čestitke. Na kraju je docrtao i linije iznad krugova, kako bi sve to više podsećalo na ukrasne kugle na jelci.

Mi smo se ovde zaustavili sa daljim ukrašavanjem. Da bi ovakve jednostavne čestitke dodatno obogatili, mogao bi se zalepiti pravi, srebrni konac iznad kugli i dodati malo šljokica.Ili potpuno preskočite fazu prskanja i slikanja i jednostavno izaberite stare dečije radove sa kojih ćete iseći zanimljive šare i motive.


Нема коментара:

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails