четвртак, 25. август 2011.

Ritam i puno zabave

Inspiracija za ovu zabavu je došla preko fantastičnog teksta Multimedijalne muzičke radionice na sajtu Vreme igre.


Čim sam pročitala ovaj tekst, sinula mi je ideja da bi stvarno mogli da isprobamo ideje iz teksta. I tako, umesto zvečke, dograbila sam posude od različitih materijala koje su mi se našle pri ruci: limenu, plastičnu, drvenu, staklenu, i nešto pirinča, testenine i pasulja. Kao što se vidi, priprema za ovakvo muziciranje niti je komplikovana niti iziskuje nešto što nemate u kući.



M je bio oduševljen eksperimentisanjem sa različitim zvukovima. Da bih pospešila igru, postavljala sam pitanja koa što su: Šta misliš, kako će zvučati pasulj u limenoj kutiji, hoće li biti tih ili glasan? Šta je glasnije: testenina u staklenoj posudi ili pasulj u drvenoj? Koji ti se zvuk više sviđa od ova dva? Probaj da izvrneš kutiju. Probaj da rolaš teglu. A, šta ako zatreseš posudu najjače što možeš? A, šta ako u posudu dodamo još puno pirinča?...


U tekstu  se nalazi još puno predloga za eksperimentisanje sa različitim zvukovima. Probajte!
Mi smo na kraju pevali i svirali ovih ''instrumentima'' pesme po M'ovom izboru. I, naravno, igru posle skoro sat vremena završili presipanjem pirinča, pasulja i testenine iz posude u posudu.

1 коментар:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails