петак, 22. јул 2011.

Naša geo tabla / Our geoboard


Građevinski materijal je još uvek svuda oko nas. A, pošto je M izrazio veliku zainteresovanost za baratanje sa čekićem, iskoristila sam komade drveta koja su majstori škartirali, da M malo provežba zakucavanje.
A, evo ga i rezultat toga:
It all started when M showed a lot of interest into hammering, screwing... He practiced hammering nails into a piece of wood, which reminded me of DIY geoboards that I'd seen all over the Internet.


Što me je odmah podsetilo na geo table domaće izrade koje sam viđala na raznim blogovima, na primer na blogu No Time For Flash Cards

I used a piece of a plank that I found on a pile of scrap wood (although the board should have a square shape), sanded it a little bit, and hammered nails constructing a rectangular net with them. Then I gave M and his cousin some  rubber bands and they went off creating.  You can also paint the plank in black, as suggested on this blog.

Ja sam prosto iskoristila jednu poveći komad daske (idealno bi bilo da sam pronašla neku širu od ove, četvrtastog oblika, ali nisam), ošmirgrala ga, i otprilike iscrtala mrežu po kojoj ću zakucati ekserčiće. Naravno, sve ovo je moglo i lepše i preciznije da se uradi, ali kad imate dvoje dece koje vam stoje iznad glave, jedva čekajući da završite i date im novu igračku, nije toliko važan kvalitet, koliko brzina.
Kad su ekseri zakucani tako da formiraju mrežu, dala sam im gomilu gumica za tegle i pravljenje geometrijskih oblika je moglo da počne. 
Još jedan propust koji sam napravila: poželjno je dasku prethodno obojiti u crnu boju kako bi se stvorio kontrast između gumica i crne pozadine.


M'u se tabla u početku nije naročito svidela, ali je njegova šestogodišnja sestra od strica bila oduševljena.
Za M je morala da bude osmišljena posebna aktivnost, tako da sam ja pravila jednostavne oblike sa jedne strane table, a njegov zadatak je bio da napravi isti oblik na svojoj strani table.
Za malene prstiće je potrebno malo vremena da shvate kako se gumice razvlače preko eksera, ali kad shvate uživanje je neograničeno.

M didn't like the activity at the beginning, but then I gave him a task: I would make a shape on my side of board, and M's task was to copy the shape at his side of the board. M's cousin, who is 6, liked it very, very much.



2 коментара:

  1. Super je. Narocito mi se svidja ona mala daska. Mogli bi i mi da probamo ovih dana. Da li je i M pokusao da zakucava eksere, ili samo ti?

    ОдговориИзбриши
  2. Na onoj maloj je on zakucavao eksere, ja bih mu samo pridrzala ekser na mestu koje bi izabrao dok se ekser ne ucvrsti.
    I, da, dobila sam par udaraca po prstima :)

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails