четвртак, 12. август 2010.

Baci kocku i vozi!



Vratili smo se iz posete babi i dedi, spremni da podelimo par igara sa kojima se ovih dana zanimamo.
Evo jedne koja je ovih dana hit, a koju možete adaptirati na razne načine, da zadovoljite interesovanje vašeg mališana. Potrebna vam je samo jedna kocka sa kružićima različitih boja sa svake strane. Ja sam ovu napravila od kartonske kutije, koristeći ovu sliku.
Na podu sam lepljivom trakom napravila horizontalne linije i na vrhu jedno polje u obliku pravougaonika koje predstavlja cilj igre. Pronašli smo po jedno vozilo od svake boje sa kocke (interesantno, sva su iz Majstor Bob serije, izgleda da Majstor Bob ima najživopisniji vozni park), parkirali ih na start i igra je počela. M bi bacio kocku i pomerio vozilo one boje koju je kocka pokazala. Pomerao ih je za po jedno polje. Na kraju smo dobili pobednika, jer prva je na cilj stigla narandžasta mešalica Dizi.
Moj cilj ovakve jednostavne igre u kojoj se koristi kocka je da M nauči da igra igre u kojima postoje pravila koja treba da sledi, da pre nego što pomeri neko vozilo mora da baci kocku i da se vozila uvek pomeraju za jedno polje. plan je da za neko vreme igramo jedno protiv drugog, da bi u igru uključili i čekanje na red.
A, sve ovo vodi stonim igrama (Ne ljuti se čoveče i slične, ima ih puno za uzrast od 3 godine pa na dalje). Ovo je samo priprema za budućeg šampiona koji će, nadam se, postati moj partner u igranju ovakvih igara.

Нема коментара:

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails